محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای «رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران وکیل امیرحسین مقصودلو: «تتلو» برای اثبات توبه‌اش شعری در وصف امام علی (ع) می‌خواند + عکس صحبت‌های «پیمان جبلی» درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت + بیوگرافی سفیر ایران در عراق: رسانه ها برای گسترش روابط ایران و عراق به میدان بیایند بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از از شبکه‌های خبری و رسانه‌های عراقی + تصاویر اولین تیزر فیلم موردانتظار «مگالوپولیس» (Megalopolis) فرانسیس فورد کاپولا
سرخط خبرها

جشنواره ملی ایده پردازی سقاخانه دائمی می شود

  • کد خبر: ۱۶۶۹۴۱
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
جشنواره ملی ایده پردازی سقاخانه دائمی می شود
معاون‌زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: برگزاری جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه به صورت دائمی برگزار می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی در این خصوص اظهار کرد: جشنواره ملی ایده پردازی سقاخونه با توجه به اینکه اولین رویداد است که در حوزه زیارت و موضوعات مرتبط موضوع زائر و زیارت برگزار می شود آغازی است برای رویدادهایی با موضوعات تخصصی تر  و استفاده از خلاقیت در محورهای مختلف خدمات شهری برای ارائه خدمت بهتر به زائران.

وی ادامه داد: ما اعتقادمان این است قطعا حال هوای شهرهای زیارتی باید متناسب با روح حاکم معصومی باشد که آنجا مدفون است برای همین این روح حاکم باید یک تفاوتی با سایر شهرهای داشته باشد.

بامشکی بیان کرد: سیستم حمل نقل، برنامه فرهنگ و المان‌های شهر یک شهر زیارتی باید متفاوت تر از دیگر شهر‌ها باشد به همین دلیل ما از ظرفیت نیروهای خلاق، نوارو و شرکتهای استارت آپی برای ایده پردازی برای ارائه خدمات به زائرین استفاده کردیم.

 


بیشتر بخوانید:

برگزیدگان جشنواره بین‌المللی عکس رضوی مشخص شدند + فیلم

 


 

وی در ادامه با بیان اینکه این اولین رویداد به صورت مشترک برای شهرهای زیارتی قم مشهد و شیراز برگزار می شود، خاطرنشان ساخت: با توجه به تصمیمی که گرفته شد امیدواریم این جشنواره را در سال‌های آتی تخصصی تر، در محورهای مشخص و به شکل دائمی برگزار کنیم.

دبیر اولین رویداد ملی ایده‌پردازی سقاخونه عنوان کرد: امسال برای اولین دوره کارهای خوبی ارسال شد و دریافت ۴۰۰ ایده در دبیرخانه بسیار قابل ملاحظه بود. امیدواریم با دائمی شدن این جشنواره با ایده‌های خلاقانه، مشکلات و چالش‌های شهر مشهد و دو شهر دیگر حل کنیم.

 بامشکی با بیان اینکه اختتامیه اولین رویداد ملی ایده پردازی در حوزه زائر و زیارت، ٩ و ١٠ خرداد ماه هم‌زمان با میلاد امام رضا(ع) در شهر مشهد برگزار می‌شود، افزود: این رویداد با همکاری شهرداری مشهد، شیراز و قم برگزار شد و در این رویداد بیش از ۴٠٠ ایده ارائه شد و در نهایت ۲۷ ایده به مرحله نهایی راه یافت .

وی در پایان با بیان اینکه، در این رویداد ١۵ شهر همچون کرمانشاه، قم، زاهدان، رشت ، تبریز، البرز، شیراز و ... شرکت داشتند، گفت: ایده‌های برگزیده نیز با حمایت صندوق‌های سرمایه گذاری و شتاب دهنده تقدیر و حمایت خواهد شد .

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->